Психологиялық қызмет

2022-2023 оқу жылында колледж бойынша
педагогикалық ұжым, ата-ана, білім алушылармен
жүргізілетін психологиялық жұмыстың жылдық жоспары
Психологиялық қызметтің мақсаты:
- Оқу- тәрбие үрдісін ғылыми психологиялық қамтамасыз ету.
- Білім алушыларға ,педагогикалық ұжымға,ата- аналарғапсихологиялыққолдаукөрсете отырып,қарым- қатынас сферасындабіліктілікпендағдыны дамыту.
- Өзін- өзі реттеу, стреспен күресу дағдыларын жаттықтыру.
- Психологиялықалдын- алу,ағарту жұмыстарын ұйымдастыру.
- Өмірдің қиын жағдайына тап болған балалармен жұмыс, тұрмыстық зорлықзомбылықтың алдын алу, балалар мен жасөспірімдердің бойында позитивті өмірлік ұстанымын қалыптастыру,жасөспірімдердің деструктивтікағымдарға тартылуының алдын алу.
Міндеттері:
- Әрбір адамға мақсаты айқын тұлға болып қалыптасуынаәсер ету;
- Әрбір адамның өзмінез-құлқыныңмүмкіндіктерін ашуға көмектесу
мақсатындажеке ,топтықкеңестер беру;
- Бәсекегеқабілетті маман даярлауға алғы шарттар жасап, топтық шаралар
ұйымдастыру ;
- Ұжымдажағымдыпсихологиялықахуалдыңболуына әсер ету;
- Балаларды танымдықдаму жағынан бір-бірімен ажырату, зерттеулер жүргізу;
- · Студенттердің кәсіби маман болуына қолдау көрсету.
Психодиагностикалық бағыт
Мақсаты:Білім алушылардың ерекше қабілеттерін тұлғалық, танымдық жас ерекшелікөлшемдерінің дамуын диагностикалау.
р/с | Жұмыстың мазмұны | Жүргізілу формасы | Қай топтың тың оқушыларыменжүргізіледі | Жүргізілетін уақыты | Зерттеу әдістемесінің мақсаты, әдістемені ұсынушы | |
І блогСтудентердің оқу мотивациясына және жаңа ортаға бейімделуін анықтау | ||||||
1 | А.Г. Маклакова және С.В. Чермякинаның «Бейімделушілік» | Көп деңгейлі тұлғалық сауалнама сы | 1-2 курс | І семестр | Тұлғаның бейімделуін жан-жақты зерттеу. | |
2. | Үрейленуді зерттеуге арналған Ч.Д. Спилбергер және Ю.Л. Ханин әдістемесі. | Сауалнама | Тұлғалық үрейлену – тұлғаның жеке ерекшеліктеріне байланысты түрлі стрессор әсеріне ұшырауы жөнінде ақпаратты білу. | |||
3. | А. Леонова модификациялаған К.Изард «Дифференциалды эмоциялар шкаласы» әдістемесі. | Дифференц иалды эмоция шкаласы | 1-3 курс | К.Изардтың дифферен-циалды эмоция шкаласы басым эмоционалды күйді, эмоцияның маңыздылық шамасы арқылы зерттеу үшін қолданылады. | ||
ІІ блог Студенттердің психикалық денсаулығын зерттеу | ||||||
7. | Вассерманның Л.И. әдістемесі | Сауалнама | 2-4 курс | І семестр | Невротизация деңгейін тексеруге арналған Эмоционалды ашушаң-дықтың айқын көрінісі, нәтижесінде жағымсыз уайымдаулар пайда болуын анықтау | |
8. | «Өзін – өзі белсенді етуші тест» | Сауалнама | 1-2курс | Студент тұлғасын өзін – өзі белсенді ету деңгейін психологиялық денсаулықтың конструк-тивті факторы ретінде айқындау . | ||
ІІІ блог Өзін-өзі тануға бағыттау | ||||||
10 | Саусағыңыздағы сурет сіз жайлы не айтып береалады? дүние танымын кеңейту. | Зерттейотырып, ақпараттан дыру. | 4 курс | Ісеместр | Өзінің ішкі жан дүниесін тану және дерматоглификағылымы туралы | |
11 | «Әдемілігіңіз ішкі әлеміңізге сай келеме» | Сұрақнама | 2 - 4 курс | Өзіне баға беру деңгейін анықтау. | ||
12 | Өзіндік бағалау әдістемесі | Сұрақнама | 1-2 курс | Өзін-өзібағалаушкаласынанықтау.ФБ196 б. | ||
13 | Арт терапия әдісінің элемент- тері арқылыжұмыс жүргізу. «Базалық қажеттіліктехникасы»,К.Юнг теникасы | Арт терапия | 1-4 курс | Оқушылардың өзін-өзі анықтауына жағдай жасау | ||
| Жобалау тест | 1-курс | Ісеместр | Өте дәлдік хабар бере алатын әдістеме. Адамның эго күшініңдиагностикасына, оныңжағымсызжағдайларғақарсытұруқабілетінебағытталған. | ||
ІV блог Мінез -құлық акцентуациясын, темпераменттіанықтау | ||||||
14 | Темпераментіңді анықтау | Тест | І курс | І семестр | Жеке тұлғаның темперамент ерекшелігін анықтау | |
15 | «Психогеометрия» | Тест | 1-2 курс | Мінез-құлық ерекшелігін анықтау | ||
16 | «Сіз қандай сурет салуды ұнатасыз?» | Жобалау тест | Сурет арқылы мінез ерекшелігін анықтау ( Ф.Бизакова ПТ 241б) | |||
17 | «Сіздің мінезіңіз қандай?» | Сауалнама | Оқушы мінезін, көңіл-күйін анықтау.ФБ246б. | |||
18. 18 | Егер сіз геометриялық фигура болсаңыз, онда сіз болар едіңіз... | Тест | Жеке тұлғаныңдаралық қасиетін анықтау | |||
19 | Сіздің мінезіңіз қандай? | Сауалнама | 2-3 курс | Мінез, көңіл-күйдіанықтау ФБ246 б | ||
20 | Жұдырықты жұмып, өзіңізді таныңыз. | Суретті тест | 1-3 курс | Мінез типін анықтау | ||
Құндылықтартар конструкциясын зерттеу | ||||||
21 | М. Рокичтің құндылықты бағдарлар әдістемесі | Тұжырым-дама | 1-4курс | І семестр | Әлеуметтік – психологиялық құндылықтардызерттеу әдістемесі. | |
22 | «Адам құндылықтары..!» | Ой талқы | Өзінің жеке бас құндылықтарын түсінуге , құрметтеуге,санасуға бағыттау. | |||
23 | Тұлғалық терминалды құндылықтар жүйесі бойын-ша салыстырмалы жиынтық мәліметтері | Жағдаят | Дүние танымдарын дамыту. Ойлау қабілеттерін арттыру. | |||
24 | Кәсіби болашақ еңбек жолында сіз үшін не маңызды, бағалаңыз? | Тұжырымдама | Кәсіби ойлау көзқарастарын зерттеу. | |||
25 | «Отбасылыққобалжуды анықтау» ,«Отбасыжарастығы» | Сауалнама | Индивидтің жалпы қобалжуын зерттеу, оның отбасына деген көзқарасы және отбасының оны қалай қабылдайтынын анықтау Отбасындаға ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты анықтау. | |||
Психотүзету (психокоррекция) және дамыту
Мақсаты: Білім алушыныңпсихикалық және тұлғалық дамуындағы ауытқуларды
болдырмау, жалпы оқу дағдысы мен біліктілікті дамыту.
р/с | Жұмыстың мазмұны | Жүргізілу формасы | Уақыты | Қай топтың студенттеріменжүргізіледі | Әдістеменің мақсаты | Кім жүргізеді | |||
І блог Студенттердің психологиялық денсаулығын дамытудың психокоррекциялықбағдарламасы және қалыптастырушы эксперименттің нәтижелері | |||||||||
1 | Интегралды -тұлғалық қасиеттер компоненті «Саусақтар» | Жаттығу-лар топтамасы | Ісеместр | 1 -3 курс | Психологиялық денсаулықкомпоненттерін дамыту, психологиялық денсаулық ауытқуларын психологиялық әдістермен түзету, психологиялық денсаулықтыңалдын алу | Педагог психолог Рабай К.Т. | |||
2. | Рефлексиялық компонент «Өзін-өзі таныстыру» | ||||||||
3. | Құндылық-мағыналық және рухани-адамгершілік компоненті «Тілектестік» | ||||||||
4. | «Визуализация» Эмоционалдық компонент «Менің көңіл-күйім» жаттығуы | ||||||||
Танымдық белсенділікті дамыту, тузету жаттығулары | |||||||||
5. | «Бейненіқұрастыр» | Ойын, жаттығу- тренингтер,ойын- жұмбақтар. | І семестр | 1 -2 курс | Қиылған әр түрлі геометриялық фигуралардан белгілі бір бейнені құрап жасауға үйрету. Түстердің үйлесімділігін сезінуге, сурет салу, жапсыру кезінде заттардың құрылысын көзге елестете білуге, ойлау мен қиялды дамытуға әсер ету. Ойлау процестерінің даму деңгейін анықтау және олардың интеллектуалдық қабілетін дамыту. Қысқа мерзімді есті, еске сақтау қабілетті, ес арқылы қабылдауды дамыту.ФБ 32-33б. Логикалық ойлау қабілетті дамыту. | Педагог-психолог Изимова Г.Н. | |||
6. | «Анаграммалар» әдістемесі. | ||||||||
7. | Ес процесін дамыту | ||||||||
8. | Логикалықойдыдамытуәдістемесі | Графикалық -сандық тест. | |||||||
9. | «Секіреміз ,сергиміз» | Жаттығу-лар топтамасы | Танымдықдаму, сергіту жаттығулары арқы шаршау, өшу синдромдарын қалыпқа келтіру. | ||||||
10. | «Эмоция және біз» | Тренинг | Өз эмоциясынбасқара білуге, эмоцияныңөмірдегі орынынтүсінугежәне эмоцияныңмаңызын түсіндіру. | ||||||
Өз-өзін тану арқылы, мінез- құлық ерекшеліктерінің сапалығын арттыру | |||||||||
11. | «Өзіңдітәрбиелеу- адамдықтың белгісі» | Лекция | ІІ семестр | 2-4 курс | Жастардыңөзін-өзі тәрбиелеуіне әсер ететін түрткілерді, олардың санасына жеткізу. | Изимова Г.Н. | |||
12. | «Мінсізмінез - құнды қасиет!» | Ой – тұжырым | Барлық оқырмандар үшін | Дәліздегіпсихолологиялықбұрыш арқылы жарияланып,оқырманжастардыңсанасын мінез-құлықтың жағымсыз жақтарынан арылуға, өзін тәрбиелеуге бағыттау. | |||||
Құндылықтар және отбасылық құндылықтар тақырыбындағы түсініктерінтүзете-дамытыу | |||||||||
13. | Мәңгілік адамгершілік құндылық | Тренинг-сабақ | ІІ семестр | 1-4 курс | Адам өмірінің сипаты мен өмірден өзіндік орнын табу,өмірлік бағдарын айқындай алу.«Адамгершілік» құндылығының мәнін ұғыну. | Рабай К.Т. | |||
14. | «Толеранттылық әлемді сақтайды» | Тренинг | Демократиялық қоғамдағы адам өміріндегі толеранттылықтың маңыздылығын түсіндіру. | ||||||
15. | «Отбасы құндылығы» | Тренинг | Ата - ана және бала қарым - қатынасын өзара байланысын қалыптастыру, отбасының негізі өмірдің ұйытқысы, киелі қасиетке ие болу сыры, отбасы тәлімінің мәні туралы түсініктерді кеңейту | ||||||
16. | « Бақытты отбасының құпиясы неде?» | Психолог кеңесі | . | Отбасы, ата-ананыңорны мен рөлі туралы ой түрткі салу, оқушы- ларды жанұядағы сыйластыққа, адам-гершілікке, инабат-тылыққа тәрбиелеу | |||||
17. | Қорытынды сабақ: «Адамқұндылықтары..!» | Кеңес беру | Жасұрпақтың санасына сәулелі оты маздата танымдық дүние танымын аша кеңес беру | ||||||
Мақсаты:Тұлғалық дамуындапсихикалық-педагогикалық босаңсуы байқалған
студенттермендамыту жұмыстарын жүргізу. Сәтсіздіктердің алдын-алу.
р/с | Жұмыстың мазмұны | Жүргізілу формасы | Уақыты | Кай сыныптың оқушылары мен жүргізіледі | Әдістеменің мақсаты | Кім жүргізеді |
1 | «Адам өміріндегі қарым-қатынас» | Тренинг | І семестр | 1-4 курс | Топта жағымды қарым-қатынас орнату. | Колледж психологтары |
2 | Қазақта жігіттер бар нарқасқа, жарқылдаған алмас па?! | Топтық сайыс | ІІ семестр | 1-3 курс | Жастар бойындағы патриоттық сезімдерін одан әрі дамыта отырып, ұлттық салт-дәстүрлеріміздіңұмыт болуының алдын алу. | Педагог-психолог, бөлім меңгерушілері, топ жетекшілер |
3 | «Өміріңе немқұрайлы қарама!» | Тақырып тық кеңес | І семестр | 1-2 курс | Өмір туралы қате түсініктердіңсанаға сіңуінің алдын-алу. | Педагог-психолог Рабай К.Т. |
4. | «Менің жан- дүниемнің сұлулығы» | Тренинг Жаттығу | ІІсеместр | Өз бойындағы құнды қасиеттерді тануға, бағалауға, дамытуға психологиялық әсерету | Педагог-психолог Изимова Г.Н. | |
5. | «Қауесет»жаттығуы | Құндылық-мағыналық және рухани-адамгершілік компоненттерін арттыру | ||||
6. | «Бүгінгі колледж түлегі, ертеңгі елдің тірегі» | Дөңгелек үстел | ІІ семестр | 4 курс | Болашақ мамандық иелерінің жауапкершілікті өз деңгейінде сезіне блулерін меңгерту. | Педагог-психолог Рабай К.Т. |
7. | «Әлеуметтік психоло- гиялық жаттығулар» | Тренинг | Үнемі | 1-4 курс | Еркіндікке, батылдыққа, сенімділікке тәрбиелеу | Педагог-психолог Изимова Г.Н. |
Мақсаты: Психодиогностиклық зерттеу қорытындысымен анықталған жеке тұлғаларды
арнайы мамандармен жауапты тұлғардың қатысыменпсихологиялық қолдау.
/с | Жұмыстың мазмұны | Жүргізілу формасы | Қай топ (курс) студенттерімен жүргізіледі | Жүргізілетін уақыты | Зерттеу әдістемесінің мақсаты | Жауапты маман |
1. | «Бізге сеніңіз!» | Психологиялық қолдау көрсету, кеңес беру | 1 курс | І семестр | Жоғарғы қауіп тобына жататын немесе депрессиялық көңіл-күйдегі жасөспірім анықталғанжағдайда арнайы мамандарға жолдау | Сауалнама қорытындысына қарай іс-әрекет |
2. | Әлеуметтік жағдайын ескере отырып, білім алушыларға көмек ұйымдастыру. | Бақылау, жеке кездесу. | 1-4 курс | Үнемі | Қолжетімді көмек түрлерінің ұйымдастырлуын назарда ұстау. Қамқорлық таныту. Психологиялық қолдау көрсету. | Психолог,медбике, әлеуметтік педагог, БҚҚИ |
3. | Зерттеу нәтижелерімен дамуында психологиялық ауытқуы бар деп,танылған балаларды дәрігер мамандарға жолдау. | Құжаттарын әзірлеу. | 1 курс | Уақытында | Оқушыныңтұлғалықдұрысқалыптасуын, физиологиялық,психикалық денсаулығының қалыпты дамуын ескеру. | Колледжедбикесі, психолог |
4. | Аз қамтылған отбасы балаларын колледж,облыс көлеміндегі ұйымдастырлатын көмек қорымен қамтамас етуді назар ұстау. | Тізімге ұсыну, хабарлау | 1-4 курс | Жыл бойына | Психологиялық қолдау көрсету арқылы,тұрмыстықжетіспеушіліктен түңілу, депрессия көңіл-күйдің алдын алу. | Педагог-психолог |