Колледж миссиясы: Қоғам талабына сай адамзаттық рухани құндылықтар мен қалыптасқан білімді, жаңашыл, құзыретті мамандарды дайындау
Қаз Рус Eng
» » Оқу–әдістемелік жұмыс
Колледж туралы

Оқу–әдістемелік жұмыс

Қ.Дүтбаева атындағы Атырау гуманитарлық колледжінің
әдістемелік жұмысының 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары 

Тақырыбы: Заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды   біріктіру  -  мамандардың жалпы және кәсіби құзыреттерін қалыптастыру
Әдістемелік жұмыстың мақсаты – кәсіби - білікті және бәсекелестікке қабілетті  мамандарды  заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды  біріктіру арқылы  дайындау.
Әдістемелік  жұмыс міндеттері:
♦ Колледжде БМЖС  талаптарына сәйкес жасалатын    білім беру бағдарламаларын    әдістемелік қамтамасыз ету;
♦ ҚР  Білім және ғылым Министрлігінің   нормативтік, бағдарламалық-әдістемелік  құжаттарын зерделеу;
♦ Оқытушылардың жаңа жұмыс жағдайындағы шығармашылық  мүмкіндіктерін ашу, Маман даярлаудағы озық тәжірибелерді зерттеу, жинақтау және тарату;
♦ Колледждегі оқу-әдістемелік жұмыстарды үйлестіру, оқытушы-студент- жұмыс беруші үшжақты байланысты жетілдіру; 
♦ Негізгі  кәсіптік білім беру бағдарламаларының   мазмұнын   колледж түлектерінің кәсіби әрекетіне  бағыттау;
♦ Педагогикалық кадрлардың  үздіксіз біліктілігін арттыру жұмысын әдістемелік қамтамасыз ету, білім мазмұнын жаңарту аясындағы жаңа бағдарламаны меңгеру курстарынан өту;
♦Жаңа гуманитарлық білім мақсатындағы «100 жаңа оқулық» жобасына ұсыныс беру,оқытушылардың шығармашылық өсуін,  кәсіби өзін-өзі таныту  жұмыстарын  қолдау; 
♦ Оқу үдерісіне жаңа және қолданыстағы заманауи ақпараттық және педагогикалық технологияларды, бақылау - бағалау құралдарын, үздік оқытушылардың тәжірибелерін  зерделеу, қорытындылау және енгізу; 
♦ Оқу, ғылыми-әдістемелік және модульді құзіреттілікке негізделген бағдарлама жасақтауға оқу материалдарын дайындау;
♦ Баспасөз беттеріне, әдістемелік сайттарғаоқытушылардың мақалаларын жариялауға бағыт- бағдар беру, оқу – әдістемелікжұмыстарын насихаттауды арттыру;
♦ Білім беру процесінің,  педагогтардың  кәсіби  құзыретінің  деңгейі мен әдістемелік дайындықтың  мониторинг және диагностика  жүйелерін жетілдіру.
Әдістемелік жұмыстың  мазмұны мен формалары
Басқарушылық қызмет: (жоспарлау, жобалау, мониторинг, конкурстар ұйымдастыру)
1.Кәсіби даму: (семинарларды, курстарды, шебер-сыныптарды, әдістемелік кеңестерді,  педагогикалық оқуларды  ұйымдастыру)
2.Инновациялық жұмыс: (әзірлеме, сараптама, технологиялар, әдістеме)
3.Педагогтардың жұмыс нәтижелерімен таныстыруы: (барлық деңгейдегі конференцияларға қатысу, басылымдар,  тәжірибе алмасу)
Әдістемелік жұмыс қойылған мақсаттар мен міндеттеріне сәйкес қызметтің келесі бағыттары бойынша  жүзеге асырылады:
1.Колледждің әдістемелік қызметіне қатысу, облыстық, аймақтық және республикалық біліктілігін арттыру институттарындаөз білімін жетілдіру арқылы оқытушылардың біліктілігін арттыру.
2.Оқу - әдістемелік кеңес
3.Әдістемелік семинарлар
4.Жас педагог мектебі жұмысы.
5.Педагогикалық қызметкерлерін аттестаттау.
6.Оқытушылардың кәсібиқұзыреттерінқалыптастыратынинновациялық жұмыс тәжірибесін зерттеу, жинақтау және тарату.
7.Педагогикалық шеберлік байқаулары.
8.Пәндік олимпиадалар.
9.Ғылыми – тәжірибелік конференциялар (оқытушылар мен студенттер ынтымақтаса)
10.Пәндік циклдік комиссия жұмысы.
Әдістемелік жұмыс
Оқытушылардың кәсіби шеберлігін шыңдап, жоғары деңгейге жетуін қамтамасыз ету мақсатында колледждің оқу - әдістемелік қызметі ҚР «Білім туралы» Заңына, «Тілдертуралы» Заңына, БЖҒМ нормативті құжаттарына, Мемлекеттік жалпы білім берустандартынажәнеҮлгілік оқу бағдарламаларына сәйкес іске асады. Педагогикалық қызметтің нәтижелілігі мен тиімділігі бірінші кезекте оқытушылар ұжымының шығармашылығы мен біліктілігіне, оқу үдерісінің әдістемелік қамсыздандырылуына байланысты.

 Курстан өткен мұғалімдер туралы ақпарат           Оқу жұмыс жоспарлары


Жұмыс мазмұны
Орындау мерзімі

Жауапты
Қорытынды
I.
ҰЙЫМДАСТЫРУШЫЛЫҚ ЖҰМЫС
1
ПЦК жұмыс есептері мен ПЦК 2022-2023 оқу жылына  арналған жұмыс жоспарын талдау. 
қыркүйек

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер
Жазбаша есеп беру (ұсыныстарымен және нұсқаулықтары
мен)
2
2022-2023 жж. БМЖО білім беру ісін дамыту  мемлекеттік бағдарламасын жүзеге асыру.
жыл бойында

Әкімшілік, педагогикалық құрам
Колледж жұмысының жылдық жоспары және жылдық есеп беру
3
Ашық сабақтардың кестесін жоспарлау
маусым

Әдіскер, ПЦК төрағалары
Кесте
4
ПЦК отырыстарын жоспарлау және бақылау
жыл бойында

Әдіскер,ПЦК төрағалары
Жоспарлар мен хаттамалар
5
а) Жас оқытушы мектебі
б) Озат тәжірибе мектебі  жұмыстарын жоспарлау және жүргізу.
маусымжыл бойында

Директордың ОЖ орынбасары, әдіскер
Жоспарлар мен хаттамалар
6
Оқытушылардың  жеке жұмыстарын жоспарлау және оған бақылау жасау
ҚыркүйекЖыл бойында

Директордың ОЖ орынбасары, әдіскер
Жоспарлар
II.
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫС
1
Білім беру жұмыстарының сапасын арттыру. Оқу үрдісін 2022- 2023 жж. БМЖС  талаптарына сәйкес қамтамасыз ету.
жыл бойында

Оқытушылар
Оқу құжаттамалары
2
Замануи білім беру технологияларын  кешенді түрде тиімді пайдалану  істерін жалғастыру,  оқытудың және студенттердің білімін бақылау  интерактивті әдістерді  енгізу
жыл бойында

ПЦК төрағалары, оқытушылар 
Оқу-әдістемелік материал
А) оқу үрдісін ақпараттандыру
жыл бойында


Директор, Ақпараттық кабинет
Бақылаушы және оқытушы бағдарламалар
Б)теориялық және тәжірибелік ашық сабақтарда дәстүрлі және дәстүрлі емес, ақпараттық-техникалық құралдарды пайдалану. 
кесте бойынша

ПЦК төрағалары, оқытушылар, әдіскер  
Ашық сабақтардың әзірлемесі
В) болашақ мамандардың  құзыреттерін қалыптастыруға  бағытталған  өндірістік тәжірибелік жұмыстарын жетілдіру
жыл бойында


Директордың өндірістік тәжірибе жөніндегі орынбасары, әдіскер, ПЦК төрағалары
Әдістемелік әзірлемелер
Г) арнайы  оқу пәндері  және  қорытынды мемлекеттік аттестаттау  бойынша ОСКЭ тәжірибелік жұмысын жалғастыру
Оқу үрдісінің кестесі бойынша

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер, ПЦКтөрағалары
Әдістемелік әзірлемелер
3
Арнайы оқу пәндерінен  мониторинг - білім сапасының  талдауын ұйымдастыру. 


Колледж ішіндегі бақылау жоспары бойынша



Директордың оқу жұмысыжөніндегі орынбасары, тәжірибе жұмысының меңгерушісі, әдіскер,ПЦК төрағалары.
Тестілеу  қорытындысының тізімдемесі, тестік тапсырмалар, талдау материалдары
4
Тәжірибені жалғастыру:
а) емтихан алдындағы тестілеу
Оқу үрдісінің кестесі бойынша

ПЦК төрағалары, оқытушылар
Тест тапсырмалары, емтихандық тізімдемелер
5
ҚР «Көптілділік туралы»  Заңды іске асыру  және ҚР Мемлекеттік тілді дамыту шараларын талдау.

Жоспар бойынша

Әдіскер, директордың тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары, ПЦК төрағасы 
Жоспар, ақпарат
6
Білім беру саласындағы үздік технологиялар мен тәжірибе алмасу мақсатында,  басқа да  оқу мекемелерімен, ғылыми-зерттеушілік мекемелермен бірлескен жұмыстар ұйымдастыру.
Жыл бойында

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, тәжірибе жұмысының меңгерушісі, әдіскер, ПЦК төрағалары
Ақпарат
7
Жалғастыру жұмысы:
а) жаңа оқу жоспарлары,  жұмыстық оқу бағдарламалары, күнтізбелік тақырыптық жоспарлары, сабақ жоспарлары
жыл бойында

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер, ПЦК төрағалары
Жоспарлар, бағдарламалар
б) оқу-әдістемелік кешендерін  толықтыру; әдістемелік оқу құралдары
жыл бойында

Әдіскер, ПЦК төрағалары, оқытушылар
Әр семестр соңындағы материалдар
в) ПЦК  жұмыс жоспарларын  жетілдіру
жыл бойында

Әдіскер, ПЦК төрағалары
Жоспарлар
г) оқытушы жұмысының рейтингін талдау
Оқу жылының 2 семестр

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер.
Есеп беру-талдау

8
Педагогикалық тәжірибе алмасу мақсатында  шебер-сынып сабағын көрсету арқылы  әдістемелік апталықтар ұйымдастыру
 Жыл бойында

Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер.
Әдістемелік әзірлемелер
9
Республикалық- әдістемелікбағытта ақпараттық жұмыстарды жүйелі қалыптастыру және жүйелеу.
Жыл бойында

Кітапхана меңгерушісі
Ақпарат және есеп беру
10
Оқытушы лардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау жұмыстарын ұйымдастыру

Жыл бойында

Директор, ғылыми – әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер,бөлім меңгерушісі
Ұсыныс беру, семинар, оқытушы есебі
IІІ.
ТӘЖІРИБЕЛІК ОҚЫТУ
1
Стандарттардың заманауи  талаптарын ескере отырып,   өндірістік- тәжірибе  бағдарламаларын ұйымдастыру, жетілдіру
Ағымды оқу жылы
Қыркүйек-қазан


Өндірістік -тәжірибе жұмысының орынбасары, оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, бөлім меңгерушілері
Тәжірибелік -әдістемелік кестесі,жоспары, іскерлік құжаттары 
2
б) студенттердің тәжірибелік машықтары мен ептіліктерін  ұйымдастыру жөніндесеминар өткізу
Колледж ішіндегі бақылау жоспары бойынша


Өндірістік -тәжірибе жұмысы жөніндегі орынбасары, бөлім меңгерушілері,әдіскер.
Өндірістік тәжірибе тізімдемелері
3
Оқуүрдісі мен  өндірістік тәжірибені бақылауды жетілдіру
Оқу үрдісінің кестесі бойынша

Өндірістік -тәжірибе жұмысы жөніндегіорынбасары,, ПЦК төрағалары, әдіскер.
ОӨТ мен ӨТ   журналдары

4
Студенттер мен оқытушылардың ғылыми-зерттеушілік әдістерін жетілдіру, зерттеушілік жобаларды конференцияда қорғау
Жоспар бойынша

Өндірістік -тәжірибе жұмысы жөніндегіорынбасары,, ПЦК төрағалары, әдіскерлер
Тәжірибелік конференциясының қорытынды есебі
5
Қоғамдық ұйымдармен  әлеуметтік серіктестік істерін  дамыту.
Үнемі

Колледж әкімшілігі
Шарттар, ақпараттар беру
6
Болашақ мамандарды  жұмыспен қамту жағдайын талдау
Үнемі

Түлектермен жұмыс маман, бөлім меңгерушілері
Ақпараттар
ІV.
ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ  БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ ШАРАЛАРЫ
1
Оқытушылардың  оқу-әдістемелік жұмысының  мониторингін жүргізу.
Жыл бойында


Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер
Жұмыс қорытындысын талдау
2
Оқытушылардың үздіксіз біліктілігін арттыру жұмысын келесі жолдар бойынша жүргізу:
Жыл бойында

Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер
 Ұсыныс, өтінім
1. Әдістемелік кеңес отырысы
Жыл бойында


Директордың ғылыми-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер
Хаттамалар, материалдар
2. Озат тәжірибе мектебінің отырысы
Жыл бойында

Әдіскер, ПЦК төрағалары.
Хаттамалар, материалдар
3. Жас оқытушылар мектебінің  отырыстары
Жыл бойында

Әдіскер, тәлімгерлер
Хаттамалар, материалдар
4. Ғылыми-тәжірибелік  жұмыстарына қатысу:  колледждік, қалалық, облыстық,аймақтық, республикалық, халықаралық
Жыл бойында

Әдіскер, ЦӘК төрағалары, оқытушылар 
Конференция материалдары
5. Жоғары оқу орындарында, «Өрлеу» БАИ және басқа да оқу мекемелерінде  біліктілік арттыруды дамыту
Жыл бойында



Әдіскер
Куәліктер
Педагогикалық кадрларды  білім мазмұнын жаңарту аясындағы жаңа бағдарламаны меңгеру (жоспарлау және критериалды бағалау) курстарынан өту;
Қараша

Директордың ғылыми –әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер,ПЦК төрағалары 
Куәліктер
6. Шебер-сыныптарына, семинарларға,  семинар-тренингтерге, ашық сабақтарға қатысу.
Жыл бойында



Директордың ғылыми –әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер,ПЦК төрағалары 
Хаттамалар,  әдістемелік әзірлемелер
7. Өздігінен білім алуды ұйымдастыру
Жыл бойында  

Оқытушылар
Оқытушының жеке жоспары

8. Аттестациядан өтетін оқытушылардың  педагогикалық жұмыстарының жетістіктері портфолиосын рәсімдеу.
Қыркүйек- ақпан

Директордың ғылыми –әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер,ПЦК төрағалары 
Оқытушы портфолиосы, хаттамасы

9.Оқу кабинеттерінебайқау  ұйымдастыру және өткізу
Қаңтар

Директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, әдіскер,  ПЦК төрағалары 
Марапаттау қағаздары
V.
ЖОСПАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫН БАҚЫЛАУ

Педагогикалық ұжымды  жұмыс жоспарының барысы туралы үнемі   ақпараттандыру:
а) колледж  кеңесінде,  директор жанындағы отырыстарда:
Кесте бойынша

Жауапты
Материалдар, хаттамалар
а)педагогикалық кеңестерде
б) әдістемелік кеңестерде
Кесте бойынша

Жауапты
Есеп беру, хаттамалар, ақпараттар
в)П ЦК ашық  (бірлескен) отырыстарында
Кесте бойынша

Жауапты
Ақпараттар, хаттамалар
г) ПЦК жұмысына  колледж ішіндегі бақылау кезінде
Жыл бойында

Жауапты
Анықтама

Педагогтердің сандық және сапалық көрсеткіші

Педагогикалық қызметкерлердің сандық және сапалық құрамы "Білім беру қызметіне қойылатын біліктілік талаптарын және оларға сәйкестікті растайтын құжаттар тізбесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 17 маусымдағы №391 бұйрығына сәйкес штаттағы оқытушылар үлесінің біліктілік санаттары мен атақтары бар жалпы санына арақатынасының нормативтік көрсеткіштерімен анықталады (11.03.2016 ж.өзгерістермен).
Сандық құрамының көрсеткіштер:
2020-2021 о/ж Педагог саны-120. Сапа-72,5%
Магистр 38. Барлық педагогтар жоғары оқу орнын бітірген, оның ішінде магистр академиялық дәрежесін алған педагогтар саны -38/31,6% құрайды.
2021-2022 о/ж Педагог саны - 110. Сапа-60%
Магистр 31. Барлық педагогтар жоғары оқу орнын бітірген, оның ішінде магистр академиялық дәрежесін алған педагогтар саны -31/28% құрайды.
2022-2023 о/ж Педагог саны - 108. Сапа - 52%
Магистр 31. Барлық педагогтар жоғары оқу орнын бітірген, оның ішінде магистр академиялық дәрежесін алған педагогтар саны -32/30% құрайды.
Жалпы білім беретін және арнайы пәндер бойынша педагогтерінің жалпы саны туралы мәліметтің сілтемесі
Жалпы білім беретін және арнайы пәндер бойынша педагогтерінің жалпы саны.pdf
Жоғары нәтижелі ғылыми - зерттеу жұмысына қол жеткізу ең алдымен оқытушылар құрамының жоғары кәсіби біліктілігімен қамтамасыз етіледі.
«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білімнің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, қосымша білімнің білім беру бағдарламаларын және арнайы оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында жұмыс істейтін педагогтерді және білім және ғылым саласындағы басқа да азаматтық қызметшілерді аттестаттаудан өткізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2016 жылғы 27 қаңтардағы № 83 бұйрығы негізінде педагогтердің біліктілік санаты деңгейін бес жылда кемінде бір реет арттырудан (растаудан) өткенін растау келесі құжаттар негізінде іске
асырылады:
- Ұлттық біліктілік тестілеуден өту туралы анықтама;
- Техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарының педагог қызметкерлерін аттестаттау туралы «Атырау облысы білім басқармасының» басшысының бұйрықтары («педагог – модератор», «педагог –сарапшы», «педагог-зерттеуші»);
- Білім беру ұйымдары басшыларының орынбасарларын аттестаттау туралы «Атырау облысы білім басқармасы» басшысының бұйрығы;
- Педагог қызметкерлерге біліктілік санаттарын беру туралы колледж директорының бұйрығы;
- Біліктілік санатын беруге (растауға) аттестатталушы педагогты
аттестаттау туралы куәлік.
2020-2021 оқу жылы
Педагог саны-120.
Магистр 38/31,6 %
Жоғары санаттағылар -48/40%;
Бірінші санаттағылар – 31/25,8;
Екінші санаттағылар -24/20%;
Педагог-шебер -1/0,8%;
Педагог-зерттеуші -5/4,1%;
Педагог-сарапшы -2/1,6%;
Педагог-модератор-2/1,6%;
Педагог -7/5,8%
«Бірінші санатты басшы» және «Бірінші санатты басшысының орынбасары» санатына өткен педагог қызметкерлер – 5/4,5%
Біліктілік санаты бойынша 94,1%

2021-2022 оқу жылы
Педагог саны-110.
Магистр 31/28,1%
Жоғары санаттағылар -29/26,3%;
Бірінші санаттағылар – 23/21%;
Екінші санаттағылар -19/17,2%;
Педагог-шебер -2/1,8%;
Педагог-зерттеуші -6/5,4%;
Педагог-сарапшы -6/5,4%;
Педагог-модератор-10/9,0%;
Педагог-15/13,6%,
«Бірінші санатты басшы» және «Бірінші санатты басшысының орынбасары» санатына өткен педагог қызметкерлер – 5/4,5%
Біліктілік санаты бойынша 86,3%

2022-2023 оқу жылы
Педагог саны-108.
Магистр 32/30%.
Жоғары санаттағылар -22/20,3%;
Бірінші санаттағылар – 14/13%;
Екінші санаттағылар -9/8,3%;
Педагог-шебер -2/1,8%;
Педагог-зерттеуші -11/10,1%;
Педагог-сарапшы -7/6,4%;
Педагог-модератор-13/12,0%;
Педагог -30/27,7%.
«Бірінші санатты басшы» және «Бірінші санатты басшысының орынбасары» санатына өткен педагог қызметкерлер – 5/4,5%
Біліктілік санаты бойынша 77,2%

Педагогтердің біліктілік санаты бойынша талдау

р/с



Оқу жылы



Педагог саны



Біліктілік санаты
бойынша



Жоғары
санаттағылар
Бірінші
санаттағылар
Екінші санаттағыларПедагог-шебер
Педагог-
зерттеуші
Педагог
-сарапшы
Педагог-
модератор
Педагог
«Бірінші санатты
басшы» және
«Бірінші санатты
басшысының
орынбасары»
санатына өткен
педагог қызметкерлер
Магистр
12020-202112094,1%29/26,3%31/25,8%24/20%1/0,8%5/4,1%2/1,6%2/1,6%
7/5,8%

5/4,5%38/31,6 %
22021-202211086,3%29/26,3%23/21%19/17,2%2/1,8%6/5,4%6/5,4%10/9,0%15/13,6%,5/4,5%31/28,1%
3
2022-2023
І-ж/ж
10877%20/20,3%14/13%9/8,3%;2/1,8%11/10,0%7/6,4%